crescentine és paella.

Sziasztok!!

nos.visszatértem a nápoly-tripről.erről fogok most nektek mesélni.
a kirándulás során: nápoly-vezúv-sorrento-capri-pompei volt a program..és a sok fénykép és a könnyebb érthetőség és tagoltság miatt úgy döntöttem, hogy helyszínenként közlöm az eseményeket.

de mindenek előtt még nem számoltam be a múltszerdai főzőtanfolyamról.
a "menü" crescentine.
nos ezt úgy kell elképzelni mint egy lángos-fánk keverék.

kilóliszt-félllliter bubisvíz, harmad liter olaj.só-élesztő.szépen kinyújtani, formázni és olajban kisütni.
ha jólemlékszem ez minden. ezután eheted sósan, édesen..személy szerint én lekvárral jobban szerettem mint prosciuttoval. dehát kinek mi.

20150415_164207.jpg

20150415_165143.jpg

20150415_170607.jpg

20150415_171108.jpg

további "konyhai kalandjaim":

mivel sikerült tejfölt szereznem (*külön kívánságlistán anyáék hoztak)
elkészítettem a lakótársaimnak életük első rakottkrumpliját.osztatlan siker.. ;)

20150413_220253.jpg

mostanában viszont általában csak gyümmölcssalit eszek..így hogy jön a bikiniszezon kicsit lekell állni a pizzával.

20150414_154256.jpg

végül az utolsó konyhai mára.aztán irány ki a szabadba.

az egyik órán egy csaoportban vagyok egy spanyol lánnyal és egy spanyol fiúval. hétfőn összeültünk hogy csináljuk a kis projectet.majd eljött az ebédidő *spanyoloknál 3körül..együnk.
Nagyon finom paellát készítettek. ráadásul nagyon egyszerű. répa-hagyma-csirkecsíkok összesütve rizzselbekevered, megöntözöd tejszínnel.curry és készis.
hasonlót készítettem el énistegnap. ám alapanyaghiányban csirke nélkül és tejszínhelyett 3 féle sajttal: parmezán mozzarella, meg valami random sajt.
egész jó :)

említettem már hogy annak idején nem is olyan régen kitalálták hogy BOlognában metrót építenek...
nos bologna nem egy marhanagy város..ezért szerintem szerencsére nem lett az ötletből semmi.
a helyi főtéren azonban elkészítettek egy aluljáróféleséget. amit mementónak azóta is ígyhagytak.
ám a metrót jelző M betűt átfordították W-re...csak a miheztartásvégett.

 

20150414_133540.jpg

 

ps.kiderkoráltak a szobám. mostmár egészen kezd szobakinézetűvé válni :)

20150414_174856.jpg

 

nademost térjünk visssza a főtémához. a nápoly-triphez. ;)