15-19.

Emlékeztek, mint mondtam június 14-én hazaértem..némi napszúrással..
Ígyhát a következő napok békés szédelgős pihenéssel teltek..

volna..

csakhogy 16-án még várt rám egy nehéz vizsga..valamint 21-én is.

a 16-i vizsgámra mindössze egy órát tudtam még tanulni pluszban.. az erős fejfájás és koncentrációhiány+kábaság miatt..és bár végól bevágtam az összes gazdasági függvényt..(amin a múltkor elcsúsztam)..most természetesen a tanárúr egyet sem kérdezett.. mindegy..a lényeg, hogy meglett, méghozzá nem is akárhogyan, 18-30as listán 26-al, ami itthon egy 4esnek felel meg.

csütörtökön a rimini spanyol barátaimnak jött az egyik barátja, vele járkáltunk picit bolognában, szokásos articsókás pizza majd fagyi kíséretében, miközben már a hétfői vizsgámra kezdtem tanulni, hiszen hétvégén egészpontoan 19-én este érkezik az első látogatóm, krisz.

még szintén csütörtök: a lakótársaimmal gyertyafényes teraszos vacsit szerveztünk ezúttal csak 4ünknek. grillezés, és kizárólag hal-tengeri alapú kaják kíséretében.

szóval volt hamburger, amiben a húspogácsa a lakótársam által készített tonhalpüréből volt (mindez házi majonézzel.)
nyársraszúrt tengergyümölcs-mindenféle
"sima" hal
és garnélarákocskák..a nagyobb fajta.

20150618_211232.jpg

20150618_203730.jpg

20150618_203741.jpg

 

továbbá 2 neten talált cikk még megragadta a figyelmemet..

 

az egyik ez lenne..emlékeztek még amikor a nápolyi kirándulásom során a személyigazolványokról írogattam, hogy melyik országban milyen..?

Nézzétek csak..lehet "odafenn" is inspirálódtak némileg.

http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/ilyen-lesz-az-uj-szemelyi-igazolvany/

 a másik dolog.. biztos emlékeztek, nemrég voltam párizsban...megvan még a szerelmesek hídja? tudjátok a sok lakattal..és figyeljetek.! ha mostmennék, már nem csinálnék olyan fotókat mint akkor..

http://www.erdekesvilag.hu/levagjak-a-szerelemlakatot-a-parizsi-pont-des-arts-hidrol/

http://vs.hu/magazin/osszes/lekerulnek-a-lakatok-a-parizsi-szerelmes-hidrol-0602#!s0