a folytatás.

Sziasztok!

Még ittvagyok..illetve többé kevésbé..ugyanis képzeljétek, hétfőn, vagyis 20-án hazajöttem...végleg.-

 

de még tartozom nektek pár történettel és élménybeszámolóval emellett összegzésekkel. amelyeket augusztus 1-től fogok megosztani veletek.

szóval mi várható.?

Portofinó, nagyon édes videóval :)

ezután következnek a látogatások sorra:

-először is Krisz és Sven. velük dupláztam Firenzéből és San Marinóból is

-közben a spanyol barátaimmal megnéztem Ravennát

-majd Eszti, akivel előszöris tripláztam Firenzéből majd ellátogattunk a szicíliai Palermoba

-Csillu és Ancsa. A csajokkal elugrottunk a rimini rózsaszínfesztiválra. és végre eljutottam San Lucába is

-Patti és Viki, velük pedig a szardíniai Alghero és Padova volt a program

-legvégül Sabri akivel pedig..figyeljetek nem is árulom el, majd meglátjátok, hova mentünk :)

 

és ami még lesz, ahogy említettem. összegzés és stb.

holnap egy hétre elmegyek Zakynthosra. utána mindent közzéteszek. 

Jólesz, tartsatok velem!

Találkozunk" augusztus 1-től

puszi :)