Összegzés & egyéb.

És végül egy utolsó poszt mára.

Egyfajta összefoglaló a hétről és egyéb megjegyzések maradék képekkel tűzdelve.!

1.ez a "legalább az első héten ne késs el" téma..nos nem igazán jött össze. viszont a jó hír..hogy itt nem tudsz elkésni. (5perc, 10perc, 15..napersze ennyit sosem késtem..20,25 is simán beleférNE..ennyit a tanárok simán megengednek maguknak..dehát kéremszépen...Olaszországban vagyunk..)

2.gigaszendvicsek az autópálya melletti kajáldából.

20150221_101123.jpg

3.pozitívum: a sok eső ellenére..megkell jegyeznem, hogy a cipőm kiválóan bírja.!! Tegnap egésznapos ázást és pocsolyát teljesen jól kibírt. és amikor már mindenkinek átázott még a gumicsizmája is. az enyém még mindig bírta! Vegyetek ilyen cipőt, fantasztikus!

4. A napi 5xi étkezés fontos.bringás kiszállítással

dscn4661.jpg


5. rájöttem, hogy ez a blog téma nem kifejezetten jó dolog..ígynincs meg a visszajelzés. és ha az adminos statisztikákat nem nézném...azt hinném senkit nem érdekel amit írok. :\

6.ezt még a bolognai városvezetésen fotóztam...felhívnám a figyelmet az itt olvasható Canabis Protectio feliratra és ha jobban megnézitek ezek tényleg kenderlevelek. viszont magyarázatot, hogy mitkeresnek ezek az ábrák Bologna egyik főutcájának árkádmennyezetén sajnos nem hallottam.20150220_155407.jpg

7.Tegnap úgyvolt, hogy elmegyünk bulizni...elis mentünk egy predrinkre..de mire onnan eljöttünk. kicsit későn pont úgy értünk oda..hogy lekéstük a bulit kb 10perccel (mármint a belépést..8eurót meg. nem nagyon volt kedvünk kifizetni.) úgyhogy eljöttünk. mivel egyedül vagyok az egész házban. ezért a barátnőm itt aludt nálunk a szomszédszobában. (így neki sem kellett egyedül hazasétálni). :)

8. ez a kép.meg..csakúgy. nemtudom. tetszett.20150221_121442.jpg

9. ma megtalált egy magyar lány facebookon, aki szintén Bolognában erasmusos. kedden találkozunk! :)

ma egyébként egésznap esett..így nem is mozdultam semerre..ananászos mustárosrizst csináltam.erőspistával...vicces hogy kb nullla alapanyagból tökjó kaját sütöttem ki.

Majön haza az egyik lakótársam, úgyhogy nem leszek egyedül végre :)

Természetesen lesznek még képek, már folyamatban van a beszerzésük a többiektől! :)

Puszi