kávé és sör.

Sziasztok!!

még ittvagyok!

remélem nagyon várjátok már a San Marinoban készült képeket!! :)

Előtte még a héten történt egyébről..
Tekintve..hogy egész hosszú ideje nem írtam semmit..azt várná az ember..hogy sokminden történt..de igazából nem..csak tudjátok.ilyen hétköznapi dolgok..

ami mondjuk érdekesebb volt:

-ismét találkoztam az ismerősömmel aki pesten volt erasmusos..megmutatta a legjobb fagyizót bolognában meg a botanikus kertet..ami zárva volt..

-találkoztam a magyar barátaimmal. elmentünk aperitivora. ezúttal velünk tartott egy fiú aki szintén magyar, würzburban tanul zenét. orgonát meg csemballót. és tavaly itt volt erasmusos.

-megittam életem első KÁVÉját.. a lakótársam csinálta nekem. kávékrémmel (cukor és a kotyogóskávéeleje) meg tejszínnel.

-továbbá talán a legizgibb dolog. sörtfőztünk. meg teleültettük a balkont növényekkel.

így mostmár van mentánk, oregánónk, rozmaringunk, bazsalikomunk, ültettünk retket, epret, meg még valamit. már nem emlékszem.

a sör. nos még nem iható..azóta is itt erjed a napppaliban a kis bödönjében. itt bugyog.nagyfazékban mentesvizet forraltunk..+felmelegítettük a malátát. majd egy időután összeöntöttük őket. közben élesztőt kellett csinálni. majd megvárni amíg ez a malátásvíz kb 20fokra hűl..nos én csak eddig voltam a konyhában. a vége lemaradt. de a neten biztos megtaláljátok, ha érdekel titeket :D

dscn5079.jpg
az idő sajnos mára elromlott..eddig viszont nagyon szép volt. viszont amint lemegy a nap..nagyon hirtelen lesz nagyon hideg.

pénteken voltunk a szentpatrik napi sörfesztivál féleségen..kint volt  avárosból..és nem volt egy nagy dobás..úgyhogy hamar el is jöttünk.

egyelőre ennyi jut eszembe ami talán izgibb dolog volt a múlthétről.

*illetve ma tudatosult bennem hogy péntektől 3és fél hét szünetem lesz..és az óráim csak április közepén kezdődnek újra :) :)